Kundeservice

Skriv til os

Vi har fokus på god kundetilfredshed.

Da vi kan have travlt på telefonerne, anbefaler vi dig at benytte vores mail: sales@vardeovne.dk til at stille spørgsmål og give os tilbagemeldinger eller kommentarer. Vi bestræber os på at besvare din henvendelse inden for 1-2 hverdage. Der kan dog forekomme længere svartid i vores højsæson.

Åbningstider:
Vedr. køb og udstilling af ovne henviser vi til vores forhandlere.

Åbningstider telefon:
Mandag – fredag:
10.00 – 12.00 og 12.30 – 15.00

VARDE Ovne A/S
(Administrationen)
Pottemagervej 1
DK-7100 Vejle

Kundeservice

Alle henvendelser vedr. kundeservice, salg og forespørgsler bedes rettet til:
sales@vardeovne.dk


Reklamation

Hvis du har været så uheldig, at dele på din brændeovn er gået i stykker, skal du udfylde vores reklamationsformular.

Når vi har modtaget din reklamation, vil vi behandle den hurtigst muligt og hjælpe dig, så godt vi kan.

Gå til reklamation >


Transportskader

VARDE Ovne A/S leverer med eksterne fragtfirmaer og forsendelsen skal derfor efterses straks efter levering.

  • Ved synlige, små transportskader noteres følgende på fragtbrevet: ”Modtaget med forbehold for manko og skader”, samt en lille beskrivelse af skaden (f.eks. itu/brudt emballage ved modtagelse, væltet gods mv.). Få chaufføren til at bekræfte dette med sin signatur og behold en kopi af fragtbrevet som dokumentation. Er du i tvivl, så afvis modtagelsen.
  • Ved store skader afvises modtagelsen og fragtbrevet må ikke underskrives. Fragtmanden skal tage varen med retur.
    VARDE Ovne vil få besked og kan herefter afsende en ny vare til dig. Du kan også ringe til os på 7482 0003, så vi kan få afklaret sagen hurtigst muligt.

Er du ikke hjemme og er leveringen sat uden kvittering, så forventer vi, at varen er kontrolleret inden for 24 timer og at eventuelle skader er meldt til os inden for denne frist.

VIGTIGT! Tag billeder af varen, der hvor varen er sat af. Flyt ikke på varen og pak den ikke ud. Når fotos er taget, kan varen evt. flyttes ind i garage/halvtag, men pak den ikke ud af emballagen.

Send skriftlig detaljeret information om skaden, samt billeddokumentation til VARDE Ovne straks efter modtagelse til mail: sales@vardeovne.dk

Skjulte transportskader skal meldes til VARDE Ovne senest 24 timer efter varemodtagelse.

OBS! – Overholdes ovenstående IKKE, bortfalder muligheden for erstatning! – OBS!


Marketing

Alle henvendelser vedr. markerting bedes rettet til:
marketing@vardeovne.dk

Vi tænker på miljøet

Det er vigtigt for os, at vores brændeovne ikke belaster miljøet unødigt. Derfor har vi sørget for, at alle brændeovne fra VARDE er nøje miljøtestede af uafhængige eksterne testbureauer. 

Nutidens brændeovne med rentbrændende teknologi er langt mere
miljøvenlige end ældre ovne, og alle vores produkter opfylder
de strengeste miljøstandarder i Europa.

→ Mere om VARDE og miljøet

En del af noget større – NIBE AB

I 2006 blev VARDE Ovne solgt til den svenske koncern,
NIBE Industrier AB. Koncernen beskæftiger sig med tre
forretningsområder – klimaløsninger, elementer og brændeovne.

NIBE er et børsnoteret selskab med ca. 15.000 ansatte
i Europa, Nordamerika, Asien og Australien.

→ Læs mere